Company
Při práci na svém zatím posledním díle se legendární režisér Robert Altman spojil se členy chicagského Joffrey Ballet a s herečkou Neve Campbellovou a hercem Malcolmem McDowellem, aby vykreslil fascinující vhled do zákulisí jednoho špičkového baletního tělesa. Je to film o tvůrčím procesu, o sváru mezi profesními a osobními požadavky, o vzletech a pádech uměleckého řemesla.