Ale hodina se blíží
Hlavní představitelé Eriks a Daniels procházejí ulicemi Rigy. Ve snaze získat nové stoupence evangelia propagují moderní způsob křesťanského životního stylu. Dokument je groteskní příběh lidí pokoušejících se sloučit fanatickou víru s pozemskými touhami a požadavky na každodenní živobytí.