Sněhové vločky
Nedaleko opuštěného lomu žijí v polorozpadlém domku dva osamělí muži, jejichž svět tvoří ty nejjednodušší a nejprostší věci - nalezený psík, silueta ženy na vzdálené cestě či sněhové vločky, které se tiše snášejí k zemi. Zvláštní uznání na MFF v Locarnu 2003.