Příběh Ermei
Film, odehrávající se na severovýchodu současné Číny, sleduje osudy naivní dvacetileté vesnické dívky jménem Ermei, která uteče ze své vesnice do města za vidinou lepšího života. Silný portrét současné Číny s pozoruhodným výkonem hlavní představitelky.