Pierre Morhange našel vztah k hudbě a smysl života díky svému učiteli hudby na internátní chlapecké škole. Právě on patřil k nejproblematičtějším žákům, na které neplatil ani místní tvrdý režim. A právě on se díky krásnému hlasu a talentu ocitl v centru učitelova boje o duše „ztracených“ chlapců a krásu světa.
Slavný dirigent Pierre Morhange se vrací do Francie na matčin pohřeb. Setkává se tu s dávným spolužákem Pépinotem, který mu řekne, že také jejich učitel hudby už zemřel. Učitelův deník vrací Pierra do starých časů: píše se rok 1949 a talentovaný Clément Mathieu přijímá místo v internátní chlapecké škole, jejíž chovanci – divocí, problematičtí chlapci, často sirotci – rozhodně nejsou studenty ochotnými pronikat pod jeho vedením do křehkých tajemství hudby. Tyranský ředitel školy Racin se domnívá, že na žáky platí jen přísnost. Clément se však rozhodne, že vsadí na metody, které jsou blízké jeho srdci. Oříškem se pro něj stává právě Pierre Morhange, chlapec s ďábelskou povahou, ale andělskou tváří – a nádherným hlasem. Ten stojí v samém středu učitelova boje o duše „ztracených“ chlapců a krásu světa. Mathieu začíná prostřednictvím magického světa hudby měnit životy svých svěřenců navždy.