Tančící postavy
Úchvatný film kombinuje sólové vystoupení umělce s fotografiemi a archivními filmy. Film je završením čtyřleté spolupráce režiséra Ference Grunwalského s jeho „tanečním objektem,“ tanečnicí a choreografkou Andreou Ladányiovou.
Úchvatný film kombinuje sólové vystoupení tanečnice s fotografiemi a archivními filmy. Film je završením čtyřleté spolupráce režiséra Ference Grunwalského s jeho „tanečním objektem,“ tanečnicí a choreografkou Andreou Ladányiovou, v jejíchž pohybech se snoubí sport, akrobacie a moderní a klasický tanec. Její pružné tělo, zabalené často jen do několika vrstev průhledného celofánu, vyjadřuje „pohyb oživlého těla.“ Osvětlení a zarámování kamery odhalují metafyzické dimenze tanečnice jako postavy v prostoru. K zesílení uměleckého dojmu je filmový obraz prokládán grafickými listy Istvána Nádlera, tanec doprovází mesmerizující hudba Györgye Kurtága a recitace básně Circle Dancing od Ottóa Orbána.