Lupiči paní domácí
Uhlazený a podivínský „profesor“ G.H. Dorr si najme pokoj v domku staré černošské vdovy v jižanském zapadákově. Pod záminkou nácviku staré hudby začne se čtyřmi kumpány hloubit ve sklepení tunel do trezoru kasina. Bratři Coenové po svém natočili remake kdysi známého anglického filmu Pět lupičů a stará dáma (1955).
Bratři Coenové získali přízeň určitého okruhu diváků svými bizarními kriminálními filmy s často šokujícímí scénami a místy drsným černým humorem. V poslední době se však věnují žánrovým snímkům, jež vybočují z hollywoodského mainstreamu jen svou kultivovaností. Patří k nim i černá krimikomedie Lupiči paní domácí, popisující přípravu i provedení velké loupeže v trezoru kasina. Pětičlenný gang vede uhlazený milovník poezie E. A. Poea, "profesor" G. H. Dorr. Ten však věru neměl šťastnou ruku při výběru kumpánů a koneckonců ani při výběru své paní domácí. Stará energická černoška Marva Munsonová se sice nezajímá o to, co se děje v jejím sklepě, kde lupiči pod zástěrkou provozování staré hudby hloubí tunel, zato má kupodivu nos na lumpárny. Pokud vám je námět povědomý, pak se nemýlíte. Coenové natočili remake kdysi velmi oblíbeného snímku Pět lupičů a stará dáma, jenž byl považován za prototyp anglické kriminální komedie.