V létě roku 1970 vezl vlak napříč Kanadou některé z nejznámějších rockových kapel té doby. Janis Joplin, The Band, The Grateful Dead, Buddy Guy a mnozí další spolu žili a „mejdanovali“ celých pět dní, přičemž koncertovali všude tam, kde vlak zastavil. Dokument o největším rockovém nonstop mejdanu své doby.