Krysař
Příběh lásky, hříchu a naděje, volně inspirovaný stejnojmennou novelou Viktora Dyka a muzikálem Daniela Landy, jehož hudba film doprovází, vznikl za pouhých čtyřiadvacet hodin v autentických kulisách silvestrovské Prahy a zapsal se tak do Guinnessovy knihy rekordů.