Nuda v Brně
Jeden z nejúspěšnějších titulů loňské české produkce se odehrává v průběhu jednoho dne a jedné noci. Odehraje se za tu dobu v Brně skutečně sto padesát tisíc souloží? A jestlipak se do bizarní statistiky propracuje retardovaný Standa se svou dopisovou láskou Olinkou, jeho bratr Jarda, ženatý herec Miroslav, psycholožka Vlasta a další postavy smutné komedie vyprávějící o hledání lásky skrze sex?
Smutná komedie, vyprávějící o hledání lásky prostřednictvím sexu, se odehrává v průběhu jednoho dne a jedné noci ve „velkém maloměstě“ Brně. Zde se proplétají a ovlivňují osudy několika postav, především mírně retardovaného sedmadvacetiletého Standy, který se po ročním dopisování chystá strávit první společnou noc s podobně postiženou Olgou. Zatímco poněkud vyděšená dívka sbírá zkušenosti u svých kamarádek, Standu na cestě z Bruntálu do Brna provází jeho mladší, ale zkušenější bratr Jarda. Ani on nestráví tuto noc sám, stejně jako ženatý herec Miroslav Norbacher a psycholožka Vlasta, bydlící ve stejném domě jako Olga, osamělá Jaroslava, jež má smůlu na kretény a jejíž nový objev – masochistický majitel přítulného bullteriéra Richard – je jen dalším z nich, či novinářka Jitka, která si na večer pozvala do bytu kamarádky. Ve hře jsou i mladíci Honza a Pavel, kteří myslí jen na sex – jenže ten druhý na sex s tím prvním. Odehraje se této noci v Brně – jak se tvrdí v televizním seriálu Nešahej na plotnu – skutečně sto padesát tisíc souloží?