Pánská jízda
Viktor je úspěšný ve své práci i jako otec studenta Petra. Rodina se však nečekaně ocitne v krizi, když mu zemře manželka. Otec i syn, kteří dosud neměli žádné potíže, se najednou musí vyrovnat s problémy, jež jim zprvu připadaly zcela banální: s péčí o domácnost a o základní životní potřeby. Vypadá to, že bez žen se hrdinové přece jen neobejdou.
Viktor je úspěšný ve své práci i jako otec nadějného studenta Petra. Rodina se však nečekaně ocitne v hluboké krizi, když mu zemře manželka. Otec i syn, kteří dosud neměli žádné potíže, se najednou musejí vyrovnat s problémy, jež jim zprvu připadaly zcela banální: s péčí o domácnost a o základní životní potřeby. Inteligentní, vzdělaní a organizačně schopní muži tváří v tvář všednodennímu životu rychle a beznadějně selhávají, odmítají si to však přiznat. Soused Lupínek, který má na krku čtyři vnoučata, je bezvýsledně varuje a nabízí jim pomocnou ruku. Strýc Artur, jenž má problémy s vlastní manželkou, se zdá jen další komplikací. Viktor a Petr si musejí pomoci sami – a zdá se, že bez žen se jejich životy nakonec přece jen neobejdou. Ve hře se ocitá Viktorova svůdná kolegyně, Petrova spolužačka Zuzana i Arturova energická žena, která se rozhodně nenechá odsunout na vedlejší kolej.