Malí lidé
Nevýbojný Bek a výmluvný Maxim pracují jako dealeři v kazašské metropoli. Pečlivě oblečeni a obtíženi brašnami nabízejí chodcům své laciné zboží. Sny o zbohatnutí zůstávají sny, zvlášť pro Beka. Neumí to ani s klienty, ani se ženami. Firma krachuje a Maxim vzdává odjezd do Německa.
Bek a Maxim pracují v kazašské metropoli jako prodejci laciného zboží. Pronajímají si byt na sídlišti a den co den vyrážejí do ulic. Zatímco výřečný Rus Maxim patří k nejúspěšnějším prodejcům, Kazach Bek se neumí klientům vnucovat. Neumí to ani se ženami. Maxim mu pomáhá radami i příklady, poučuje ho, jak získat šarm dobyvatele. Bekova naivita je však nepřekonatelná. Zamiluje se do povrchní, a navíc vdané krásky a prožívá řadu trapných situací. Maxim Bekovi sdělí, že si konečně vyřídil odjezd do Německa. Má tam příbuzné, protože jeho babička byla Němka. Bek ho vyprovází na nádraží, ale na poslední chvíli Maxim změní plány. Odjíždí za svou matkou na Ural. Na rozloučenou dává Bekovi kýčovitý přívěsek, který na zahvízdnutí reaguje melodií. Stejný se Bek marně pokoušel udat klientům - třpytivé srdíčko nikdy nikomu nezahrálo. Pro festival východoevropských filmů Chotěbuz je poctou, že film Malí lidé, který měl německou premiéru v Chotěbuzi 2003, je na karlovarském festivalu uváděn v sekci Na východ od Západu.