Lodž. Absolventi filmové školy Sylwek a Piotrek bydlí načerno v ošuntělém činžáku a nemohou zavadit o práci. Účinkují ve stupidní reklamě, večer sledují cizí životy za okny. Dospívající Anna má problémy s matkou Ewou a jejím druhem. Rozhádanou rodinu přijde pacifikovat policista Grzegorz a neurotická Ewa mu učaruje. Mládenci se vypraví na pracovní úřad, který jim nemá co nabídnout. V obchodním domě navštíví prodavače minisaun Wojtka. Grzegorz se vytrvale domáhá schůzky s Ewou. Navečer muži obléhají místní erotický podnik. Sylwek krutě poníží svou obdivovatelku, puberťačku Karolinu. Anna, kterou Grzegorz žene domů z noční ulice, zkouší své ženské půvaby na pragmatickém Wojtkovi. Je léto, není co dělat, není kam se zařadit. Grzegorz vytrvale vyhledává Ewu a Anna získává první sexuální zkušenosti. Dalo by se mluvit o studii na téma sociální patologie, jenže všichni a všechno působí zcela všedně a normálně.