Pryč z toho světa
Filmařská pocta průkopnické generaci mladých japonských jazzmanů, kteří se po druhé světové válce museli vypořádat se svou vášní pro typ hudby dosud spojený s životním stylem amerických nepřátel. Pětice mladých muzikantů z kapely nazvané Lucky Strikers konečně může v roce 1947, dva roky po prohrané válce, vyměnit zbraně za hudební nástroje.