Jedeme dál
Eiji je rockový zpěvák, ale jeho kapela stagnuje, až nakonec přijde o smlouvu. Slávou zhýčkaný mladík se vrací k rodičům a zjišťuje, že jeho otec umírá a rodinná továrnička je na zavření. Setkání se smrtí v něm probudí novou touhu skládat a také se musí rozhodnout, co chce dělat dál.
Eiji zpívá s rockovou kapelou The Bluff, která však byla na vrcholu před pěti lety. Teď se všichni její členové potácejí od ničeho k ničemu a jejich smlouva končí, protože nejsou schopni sestavit nový repertoár. Mladík, který se chová jako rozmazlená hvězda, upadne do deprese a vrací se do rodného města, kde jeho otec vlastní malou továrnu. Teď však leží v nemocnici a veškeré existenční starosti dopadly na bedra pokorné a tiché matky. Od své přítelkyně Yoko se Eiji dozvídá, že s ním kapela nadále nepočítá a chce jako vokalistku přijmout novou zpěvačku. Rozjede se proto zpět do Tokia, ale musí se vrátit, protože otec zemřel. Setkání se smrtí a smutek z otcova odchodu v mladíkovi probudí touhu znovu skládat, a tentokrát jeho nová píseň vytryskne přímo ze srdce. Pošle ji do velkého hudebního vydavatelství a doufá, že se mu podaří prorazit jako sólový zpěvák. Když však pochopí, že šéfům nejde o nic jiného než o byznys, vrací se domů. A když mu pak matka předá balíček, který pro něho připravil otec, Eiji udělá nejdůležitější rozhodnutí ve svém životě.