Bizarní sci-fi s vesmírným kapelníkem Sun Ra, mystikou, nahotou a pročernošským rasismem.
Jedinečný jazzový a avantgardní kapelník Sun Ra (vl. jménem Herman "Sunny" Blount, 1914 –1993) se vždy prezentoval jako mýtus. Podle vlastních slov se narodil na Saturnu, freejazzový orchestr mu byl evangelizačním tělesem pro učení o vesmírné harmonii. Film, kde ztvárnil hlavní roli, původně vznikl jako lowbudgetová pocta sci-fi snímkům z padesátých a šedesátých let. Sun Ra přilétá z vesmíru ve svém korábu poháněném hudební energií. Přistává v Oaklandu v roce 1972. Přišel se na Zemi utkat s nadpřirozeným vykořisťovatelem černého lidu. Než osvobodí několik vyvolených duší, musí uniknout nejen svému nepříteli, ale také pronásledovatelům z řad FBI a NASA. Hudebněrituální scény prorůstají dějem. Sun Ra a jeho létající svatyně odlétají do nekonečného vesmíru těsně před zničením Země.