Ty se vrátíš
Příběh krátkého setkání dvou bratrů, kteří se neviděli řadu let. Z jejich shledání se vyvine konfrontace dvou zcela protichůdných světů. Podle románu Francisca Casavelly Un enano espaňol se suicida en Las Vegas (Španělský trpaslík spáchal sebevraždu v Las Vegas).