Začátek světa
Tři epizody komorního příběhu na pokračování, propojené většinou svých postav, jsou vázány k jednomu místu (Telč a jeho historické náměstí) a jedné časové rovině. Jejich tvůrci sledují individuální lidské osudy na pozadí magických jevů a událostí dnů, kdy se střídala staletí. Epizoda první – Vražda šeptaným slovem Velikonoce 1999. Redaktor místních novin je na Velký pátek šéfem pověřen udělat rozhovor s rekordmanem v hodu oštěpem a poněkud naivním moravským básníkem. Epizoda druhá – Zatmění nadějí V den zatmění slunce, 11. srpna, v průběhu jedné hodiny očekává mladý muž a otec stanovení konečné diagnózy své nemoci. Epizoda třetí – Panny pošetilé Tři zcela odlišné zamilované dvojice svede osud neobyčejným způsobem dohromady v průběhu silvestrovského dne a magické noci.