Rulovi je padesát a je nezaměstnaný. Kdysi hrál na kytaru v neúspěšné rockové kapele a pak se musel protloukat od jedné nezajímavé práce ke druhé. Nyní navíc musí finančně podporovat svého syna a bývalou manželku. Když se dozví, že by mohl získat stálé místo řidiče jeřábu, začne dělat všechno, aby se mu to povedlo. Naučí se jezdit s jeřábem a připraví se nejlíp, jak umí. Naplněn důvěrou dokonce začne vztah s Adrianou, která prodává na trhu zeleninu. Vysněné místo ale nedostane a musí vzít práci na jihu, tisíce kilometrů daleko od domova v Buenos Aires. Upřímný, téměř neorealistický obraz života v současné Argentině je plný ironie a zároveň tušení neodvratnosti osudu.