DS 1967
JM, osamělý japonský mladík, se ve svém tokijském bytě obklopuje sbírkou vzácných hadů. Jednoho dne uvidí na internetu nabídku k prodeji vysněného auta: Citroenu DS z roku 1967. JM odjede do Austrálie, aby ho koupil. Když však dorazí k majiteli, zjistí, že muž je mrtvý. Slepá dívka jménem BG mu ovšem prozradí, že auto ve skutečnosti nepatřilo mrtvému a že ho dovede k pravému majiteli. Samotář JM a slepá BG se vydají na podivnou cestu, která je zavede do hlubin neznámé a drsné Austrálie a zároveň do jejich vlastní minulosti. Road-movie plné obrazů opuštěných hornických osad a nekonečné australské pouště promlouvá o chladné kráse a osamělosti moderního života.