Thomas je zamilovaný
Dvaatřicetiletý Thomas trpí těžkou agorafobií – v otevřeném prostoru propadá panickým záchvatům strachu. Kvůli této nemoci se jeho život stal nesnesitelným. Před osmi lety přestal pracovat, všechny peníze investoval a teď žije v luxusním bytě, ze kterého nikdy nevychází. S nikým se nevídá: přinejmenším ne doopravdy. S ostatními lidmi komunikuje pouze prostřednictvím videofonu a počítače. Po osmi letech neúspěšné léčby se Thomasův lékař rozhodne pro radikální zásah do života svého pacienta. Navzdory jeho protestům ho přihlásí prostřednictvím seznamovací kanceláře do klubu osamělých srdcí. Thomas ovšem nepotřebuje společnost, a rozhodně nemá zájem oženit se nebo se zamilovat. Proč ho všichni nenechají na pokoji? Tahle absurdní komedie je zásadní lahůdkou pro všechny milovníky virtuální reality!