Vnitřní jistota
Clara a Hans, bývalí němečtí teroristé, jsou na útěku už patnáct let. Porušili ovšem tabu: počali dceru. Jeanne je dnes patnáct. Trojice, ukrývající se mezi anonymními turisty na portugalských plážích, se snaží vést normální život. Jak však můžete žít normální život, když jsou vaši rodiče hledaní teroristé... Jeanne si nikdy nepůjčovala šaty s kamarádkami, nikdy nechodila za školu, nestanovala a neopila se s kamarády: protože nikdy nemohla chodit do školy ani mít přátele. Banální vloupání do bytu znamená pro rodinu ztrátu všech finančních prostředků. Clara a Hans se musí vrátit do Německa a požádat o pomoc bývalé přátele. Nic však už není jako kdysi. K tomu všemu se Jeanne zamiluje. To je počátek tragédie, která zničí celou rodinu.