Někde v severozápadní Argentině. Slunce pálí a prudké tropické deště proměňují obrovské plochy lesa v neprůchodné bažiny, smrtící past pro člověka i pro zvíře. Uprostřed bažin se nachází jediný ranč v širokém okolí, La Mandragora. Tady tráví Mecha léto. Mecha je asi padesátiletá žena, má čtyři děti a manžela, který si barví vlasy. Nemá žádné problémy – alespoň ne takové, které by nevyřešila sklenička nebo dvě. Tali je její sestřenice. Má také čtyři děti a manžela, který miluje svůj dům, své děti a lov. V důsledku dvou nehod musí obě rodiny žít společně v La Mandragoře. Na světlo vycházejí dlouho skrývaná tajemství a brzy se toto léto promění ve společné peklo pro všechny.