Zahraj pro mě
Carlos, mladý bubeník punkové skupiny, se dozví, že jeho adoptivní otec Genaro zemřel. Po jeho pohřbu odjede do Los Angeles, svého rodiště, ospalé vesnice ztracené uprostřed argentinské pampy. Genarův duch ale odmítá Carlose opustit, a to do té doby, než mladý muž odhalí tajemství svého původu. Mladá prostitutka Fabiana se stane Carlosovou průvodkyní na cestě za jeho kořeny. To se vůbec nelíbí Dalmirovi, prchlivému automechanikovi a samozvanému „ochránci“ Fabiany. Když se ve vesnici navíc objeví místní kněz, celý příběh se překvapivě zauzlí. Film objevuje pro evropského diváka nejenom neznámá místa, ale také originální tradiční místní hudbu.