Taxi - setkání
Mladý muž z Buenos Aires se živí krádežemi taxíků a jejich prodejem překupníkovi – prodejci aut. Předtím než kradené auto doručí, si chvíli rád hraje na taxikáře – nejenom proto, aby vydělal nějaké peníze navíc, ale hlavně kvůli tomu, aby si s někým popovídal. Jednoho večera slyší střelbu a vezme do svého taxíku mladou dívku. Ta v autě omdlí a on zjistí, že byla postřelena. Protože se bojí dopravit ji do nemocnice, odveze ji domů, kde jí sám vyndá kulku z ramene. Stav postřelené dívky se však nelepší, proto se muž odhodlá nechat ji na ulici a zavolat k ní sanitku. Dívka se uzdraví a poté, co ji propustí z nemocnice, rozhodne se mladíka najít... Komorní příběh dvou lidí ve společnosti, kde o sebe naráží snaha o vlastní přežití a touha pomoct jinému.