Lovely Rita
Dospívající Rita je všude outsiderem: její spolužáci, kteří se jí pouze smějí, ji nezajímají, učitelé ji považují za drzou a rodiče ji za trest zavírají v pokoji. Stává se ženou, ovšem její nezvládané sexuální probouzení vede ke sblížení s chlapcem, který je příliš mladý, a s řidičem autobusu, který je zase příliš starý. Tato setkání ji ještě více izolují. Zdá se, že se jí nepovede vymanit z bludného kruhu osamělosti, až jednoho dne Rita překročí všechny hranice.