Ospalé, vlhké městečko na pobřeží Floridy. Sherry je vycházející rocková hvězda, zpěvačka a skladatelka, jejíž životní styl připomínající Janis Joplinovou nemá nejlepší reputaci. Owen je mladý hudební žurnalista, který hledá velký příběh. Má za úkol napsat o Sherry a jejím prvním hitu. Když se potkají, brzy vyjde najevo, že mají společného mnohem víc než pouze zájem o muziku. Je to strašlivé tajemství, před kterým se celý život snaží utéct. Teď nastal čas prolomit děsivé ticho a říct pravdu – pokud k tomu budou mít odvahu. Allison Andersová, vycházející z vlastní zkušenosti, přináší bolestivě pravdivý příběh o dalekosáhlých důsledcích znásilnění a o nebezpečí plynoucím z mlčení.