Sugar Town
Co všechno dokáže člověk udělat, aby se prosadil v hudebním průmyslu? Vyspat se s producentem? Hrát na kytaru pro sexy zpěvačku, která ho chce pouze dostat do postele? Dávat peníze na drogy závislému skladateli, aby mu napsal hit? Krást, lhát, podvádět? Zřejmě tohle všechno a ještě možná mnohem víc. Allison Andersová a Kurt Voss se vracejí do světa známého z jejich prvního snímku Border Radio trpkou komedií Sugar Town, přesvědčivým portrétem odvrácené strany losangeleské hudební scény, plné bývalých hvězd žijících v minulosti a příštích hvězd odsouzených k průměrnosti.