Mi Vida Loca
Gangy a násilí jsou každodenní skutečností nejen v Los Angeles, ale také v dalších amerických velkoměstech. Mi Vida Loca je první film, který ztvárňuje toto téma z ženského pohledu. Vypráví o dívčím gangu z chudé losangeleské čtvrti Echo Park. Zblízka zkoumá životy mladých dívek mexického původu, jejich přátelství, lásky a nepřátelství, ale také jejich zápas o vlastní identitu. V důvěrném portrétu ghetta, kde je většina kluků ve dvaceti mrtvá nebo ve vězení, použila Allison Andersová neherce stejně jako herce, aby vyprávěla příběhy o dospívajících dívkách, které se rozhodly žít jinak. Se scénářem, lokacemi, účesy a make-upem hrdinek přitom režisérce pomáhaly skutečné členky gangu.