Večírek
Úspěšný spisovatel Joe a hollywoodská herečka Sally pořádají večírek, aby oslavili několik důležitých mezníků svého manželství: šesté výročí, rozhodnutí mít dítě a usmíření po roce, kdy žili odděleně. Pozvou nejbližší přátele, bývalé a současné nápadníky a – aby se vyhnuli žalobě – taky své nepříjemné sousedy. Neočekávaný dárek ovšem způsobí, že se věci poněkud vymknou kontrole, a vyprovokuje mnohá bolestivá přiznání. Oslava se změní v nepříjemný pohled na manželství na pokraji rozpadu.