Sexy bestie
Bývalý gangster Gary žije spokojeným životem se svou milovanou ženou DeeDee ve vile ve Španělsku. Své „povolání“ se rozhodl pověsit na hřebík a chce si užívat slunce, pohody a přátel. Tuto idylu však násilně naruší jeho starý kumpán Don, který přijíždí z Londýna s nabídkou úžasné „práce“, jíž je vykradení banky, které má zorganizovat pro svého bosse Teddyho. Gary odmítá, ale Don, psychicky narušený zločinec, se rozhodne získat ho pro věc za každou cenu a jakýmkoli způsobem. Snímek nezapře režisérovu zkušenost s točením reklam a videoklipů. Je vizuálně velmi promyšleným dílem, jehož obraz a zvuk spolu s výbornými hereckými výkony tvoří zajímavý a svěží celek, útočící na všechny naše smysly. Je dalším příspěvkem k žánru gangsterských filmů, jehož je Jonathan Glazer velkým příznivcem.