Téměř dokonalý zločin
Nedávno ovdovělá Annie Wilsonová žije se svými třemi dětmi v malém městě v Georgii. Je mezi sousedy známá tím, že má po babičce dar vidět do budoucnosti, a umí také vykládat karty. Poklidné plynutí času v městečku naruší vražda mladé Jessiky Kingové, která byla snoubenkou ředitele místní školy. Prvním podezřelým je Donnie, který tyranizuje svou ženu. Podezřelých ale přibývá. Vrahem by mohl být i Jessičin milenec David nebo mentálně zaostalý Buddy či podváděná Valerie. Zdá se, že Annie by mohla být schopna pomoci policii vypátrat vraha, ale bohužel svůj dar nemůže ovládat, a tak se nakonec i ona ocitne v ohrožení života. Režisér Sam Raimi dokázal, tak jako již mnohokrát, ve svém snímku vytvořit atmosféru napětí a strachu. Zajímavé je nezvyklé obsazení známých herců do rolí, ve kterých je často nevídáme – Keanu Reeves hraje násilnického a neurvalého Donnieho, Cate Blanchettová matku tří dětí, která zřejmě nikdy nepoznala nic jiného než městečko, kde žije, a ani jí to nevadí, nebo Hilary Swanková bitou, nešťastnou a podváděnou manželku.