Černá komedie o svůdné krásce a třech mužích, kteří se do ní jedné noci zamilovali. Všechno začalo u baru McCool’s po zavírací době. Barman Randy se ujme vnadné dívky, kterou její společník drsně vyhodil z auta. Zahlédne je přitom Randyho vzdálený bratranec a už na dálku krasavici podlehne. Dívka se s Randym v jeho domku pomiluje a prozradí mu fintu, kterou se společníkem Utahem používají ke krádežím. Jenže v tu chvíli se na místě objeví drsný Utah a donutí Randyho, aby s ním šel do baru a vydal mu peníze ze sejfu. U barpultu ho však nečekaně zastřelí jeho dosavadní partnerka. Při vyšetřování zločinu se ocitne na scéně detektiv Dehling a i on je rázem ztracen. Každý z mužů vypráví svůj příběh svému „zpovědníkovi“, a tak se skládá mozaika událostí, v nichž dominuje černý humor, bizarní erotika a krkolomné vyústění. Vedle Matta Dillona, Johna Goodmana a Liv Tylerové se objevuje v překvapivé masce nájemného vraha Michael Douglas, který dílko produkoval ve vlastní nezávislé společnosti Furthur Films.