To je mé tělo
Pětatřicetiletý Lyle žije v Illinois na farmě, svázaný neuspokojivým manželstvím s puritánskou Amy. Když jednoho dne kamarád ze sousedství přivede na návštěvu dívku Juliette, vstupuje do Lyleova života nečekané pokušení. I zamlklý farmář brzy přestane být Juliette lhostejný – a z prvních letmých doteků při tanci se v krátkých chvílích samoty rychle stávají vášnivé milostné doteky. Lyle díky milence poprvé v životě vychutnává sex. Skrývaný vztah nemůže v malé venkovské societě dlouho zůstat tajemstvím. Reakce na něj jsou nejrůznější: zatímco Amy se užírá zoufalou žárlivostí, Juliettin přítel je ochoten sdílet s dvojicí její intimitu. Většinu sousedů však otevřené porušení pravidel pobouří natolik, že příběh vášnivé tělesné lásky nemůže skončit jinak než tragicky. Komorní love story přerůstá v podobenství kladoucí naléhavé otázky: Jak daleko proti konvencím mohou zajít postavy stržené sexuální vášní? A jak se s porušením pravidel vyrovná uzavřená, puritánská společnost?