15 minut
Pražan Emil a jeho ruský kamarád Oleg přijíždějí do New Yorku, aby dostali peníze, které jim patří. Jejich bývalý kumpán s nimi zmizel do Ameriky. Poté, co ho Emil s Olegem navštíví, jim tvrdí, že je již utratil, a navrhne jim, aby začali pracovat. Směšnost a nehoráznost tohoto návrhu rozzuří labilního a agresivního Emila natolik, že zabije kumpána i jeho ženu. Oleg omylem natočí celou vraždu na videokameru, kterou předtím ukradl v obchodě. Před odchodem si Oleg s Emilem všimnou, že vraždu viděla spolubydlící Věra. Rozhodnou se zahladit stopy a celý byt podpálí. Od té chvíle mají v patách detektiva Eddieho Flemminga a vyšetřovatele od požárníků Jordyho Warsawa. Emil chce najít Věru a coby nepohodlného svědka se jí zbavit, vrší však další a další zločiny, které věrný Oleg zaznamenává na videokameru. Při sledování televizní show přibližující a ospravedlňující život vraha napadne Emila geniální nápad jak přijít k penězům. Vždyť přece natočená vražda mediálně oblíbeného detektiva Eddieho by byla tím správným soustem pro televizní show...