Krejčí z Panamy
Britský občan Harry Pendel vlastní v Panamě věhlasný krejčovský salón s nejpočestnější tradicí, kde se obléká mužská část místní smetánky. Harry má duši umělce a snílka a může se pokládat za úspěšného člověka. Jeho žena je zaměstnaná na správě Panamského průplavu. Andy Osnard je špión, pověřený dohledem nad průplavem v zájmu Velké Británie, jež ho odevzdala Panamě v roce 1999. Sdílný Harry je pro Osnarda skvělým zdrojem informací. Lze ho využít tím spíš, že Osnard brzy vypátrá, kde se Harry ve skutečnosti vyučil krejčovskému řemeslu. Harry ostatně skrývá před světem a před svou ženou i jiná tajemství, a tak je pro Osnarda snadné přimět ho ke spolupráci. Protože nemá na vybranou, začne si Harry vymýšlet senzační zprávy, které ohromí nejen Osnarda, ale hlavně jeho nadřízené. Kdo prodává průplav, kdy a komu? Harry má po ruce odpovědi, které Osnard náležitě vyšperkuje. Až se o tutlaný skandál začne zajímat zvědavý novinář a dokonce i Pentagon...