Kdo ví
Italská divadelní společnost přijíždí do Paříže s inscenací Pirandellovy hry Jakou ty mne chceš. Představitelkou ústřední postavy a současně přítelkyní režiséra a ředitele souboru Uga je Camille, jediná herečka francouzského původu. K Paříži ji vážou staré vzpomínky: před třemi lety opustila Pierra, neboť se jí tehdy zdálo, že jeho láska ohrožuje její herecké ambice. Také Ugo má své tajemství: do Paříže vedou stopy jeho pátrání po rukopisu nevydané Goldoniho hry, kterou by chtěl uvést. Camille se setká s Pierrem, jenž žije s jinou ženou, Ugo se seznámí s dcerou dědičky impozantní sbírky rukopisů Dominique, zvanou Do. Staré i nové vášně vedou nakonec k souboji na život a na smrt, v němž si každý musí ujasnit, co vlastně chce, a při němž jsou mnohé životní pravdy odhaleny pomocí divadla.