Yamakasi
Akční film o sedmi výjimečných mladých mužích, kteří žijí v džungli velkoměsta. Říkají si yamakasi neboli „samurajové moderní doby“. Na předměstí se cvičí ve svých mimořádných schopnostech – v umění pohybu přenosem mentální a fyzické energie. Město se pro ně stalo místem tréninku, kde se denně zdokonalují. Po střechách výškových budov dokážou skákat jako „supermani“. Každý z nich něčím zvlášť vyniká: Rocket se pohybuje rychle jako raketa, Spider šplhá po stěnách jako pavouk, Zicmu čerpá energii z hudby, Baseball je skvělý nadhazovač, Tango má elastické tělo… Brzy se stávají vzorem pro jiné chlapce. Jednoho dne se však jejich příteli, který chce být yamakasim, stane úraz. Nutně potřebuje transplantaci srdce. Na jeho záchranu mají dvanáct hodin… Film vznikl z podnětu známého tvůrce Luka Bessona, který k němu napsal scénář a sám ho produkoval. Režie se ujal zkušený Ariel Zeitoun, který má za sebou několik komerčně úspěšných filmů jako režisér a řadu akčních filmů i komedií produkoval.