Čtyři roční doby práva
Originální a zábavné spojení venkovských legend, politického podobenství a sezónní komedie (což je nový žánr, vytvořený zvlášť pro tuto příležitost) nabízí řecký film režiséra Dimose Avdeliodise. Příběh nás zavádí na ostrov Chios v 60. letech, kde se tvůrce sám narodil. V té době bylo právo v rukou venkovských policistů, kteří na jedné straně reprezentovali místní vrchnost, ale na straně druhé byli trnem v oku chudým vesničanům, kteří si je museli vydržovat, aby hlídali jejich úrodu. Také vesnice Tholopotamo má svého vlastního policajta, ale když ho najdou mrtvého v polích, těžko se narychlo hledá náhrada. Přestože zájemců ubývá, neboť se tu dějí divné věci, každé roční období se ve vesnické hospodě objeví nový muž v modré uniformě. Žádný z nich nedokáže Tholopotamské zkrotit, až ten čtvrtý konečně pochopí svět, v němž dodnes žijí pohádky a mýty.