Půvabná Táňa, kterou omrzela role přítelkyně staršího movitého muže a kariéra modelky v Moskvě, se vrací do rodných Lipek. Možná že nejen z rozmaru vyzve k manželství svého někdejšího spolužáka a ctitele Míšu Krapivina. Ten, jako všichni zdejší muži, pracuje na skomírající šachtě a zápasí s chronickým nedostatkem peněz. Příbuzní a sousedé, šokovaní nenadálou situací, se nicméně rozhodnou vystrojit mladému páru svatbu jak se sluší a patří. Šťastnou náhodou šachta vyplatí horníkům několikaměsíční dluh. Průběh svatební hostiny se vzápětí stane zdrojem nepřeberného množství překvapujících, komických až bizarních situací, ve kterých se zrcadlí nejen takřka bezedná mizérie provinčního žití-bytí, ale i živelná nezdolnost a nevyzpytatelnost ruské povahy. V komparzu se uplatnili i obyvatelé hornického městečka Lipky poblíž Tuly, kteří se spolu s herci nemalou měrou zasloužili o cenu „za nejlepší herecký soubor“, kterou si režisér odvezl z loňského MFF v Cannes.