Kolik je tam hodin?
Hsiao Kang se v ulicích Tchaj-peje živí jako prodavač náramkových hodinek. Před několika dny mu zemřel otec, a zatímco jeho matka tráví čas nápaditými modlitbami, Hsiao Kang se platonicky zamiluje do dívky, která si u něj těsně před cestou do Paříže koupí hodinky. Jejich letmé setkání dává chlapci zapomenout na otcovu smrt a stává se klíčem ke všemu, co se později ve snímku děje. Paříž je pro dívku neznámým světem. Nedokáže se domluvit, ztrácí orientaci a na smutné cestě velkoměstem nenachází nikoho, kdo by jí byl ochoten pomoci. Mezitím se chlapec na druhé straně zeměkoule pokouší vzdálenost mezi Paříží a Tchaj-pejí překonat tím, že všechny hodiny ve městě nastavuje na evropský čas. Osudy obou hrdinů se tak zdají být záhadně propojeny.