Calle 54
Hudební film, který se stává důležitým historickým dokumentem. Svádí totiž dohromady největší postavy latinskoamerického jazzu naší doby. Tito Puente, Paquito D’Rivera, Gato Barbieri, Bebo Valdés, Eliane Elías, Chano Domínguez, Jerry González... Obklopeni šesti kamerami hrají tito umělci ve studiu živě skladby, zkomponované pro film, dosud nevydané nebo své velké hity, aby dokázali bohatství tohoto hudebního proudu, zrozeného z míšenectví a rozvíjeného latinskoamerickou komunitou od New Yorku, Miami nebo Sčo Paula přes Havanu, Portoriko až po Sevillu ve Španělsku. Režisér Fernando Trueba, který s touto hudbou přišel poprvé do styku na počátku 80. let prostřednictvím alba Paquita D’Rivery Blowin’, toužil sdílet svou vášeň ve filmu s co největším možným počtem lidí: „Cítil jsem povinnost natočit ódu na latinskoamerický jazz, hudbu, která mi umožňuje těšit se ze života jako nic jiného na světě.“