Mám rád lidi jako já
Tento dokumentární snímek je portrétem Markose Vamvakarise (1905 – 1972), jenž byl nejvýznamnějším zakladatelem rebetiko hudby, která v době svého největšího rozmachu (1932 – 1940) ovlivnila celou řeckou kulturu i společnost. Řekové přirovnávají vliv a význam hudebního stylu rebetiko k americkému blues. Není to pro ně pouze hudební žánr, ale hlavně způsob života a přístup k němu. Režisér sleduje životní příběh Markose Vamvakarise, který se dokázal z velmi chudých poměrů a ve velmi těžké době vypracovat v uznávaného hudebníka. Spolu s archivními snímky, původními nahrávkami rebetiko hudby a vyprávěním jeho blízkých příbuzných a přátel dokázal režisér přiblížit atmosféru rebetiko hudby i doby, která jí žila a byla ovlivněna. Snáze pak pochopíme tvrdost spojenou s probleskující něhou, která se ve Vamvakarisových písních objevuje.