Sliby
Od roku 1997 do léta 2000, mezi první a druhou intifádou, vládl na izraelsko-palestinské hranici relativní mír. Na osudech sedmi izraelských a palestinských dětí ukazují autoři oddělenost životů, které se odehrávají těsně vedle sebe, a přesto se dotýkají jen nepřímo přes hraniční zátarasy a ostré pouliční střety. Také samotní mladí aktéři snímku (devět až třináct let) zastávají zpočátku velmi nekompromisní stanoviska, která nedávají příliš naděje na jakékoli sblížení. Změní se situace poté, co se filmařům podaří dosáhnout jejich osobního setkání? Upustí Faraj od svého cíle zabít co nejvíce Židů a zaujme dvojčata Yarka a Daniela setkání s Farajem více než školní volejbalový turnaj? A může vůbec opatrně se rodící přátelství přežít praktické překážky?