Umělci a osiřelé děti
Newyorský umělecký soubor s prostým názvem Our Theater, vedený režisérkou a herečkou Sharon Gansovou, objevil při zájezdu na festival v gruzínské metropoli Tbilisi děsivou skutečnost: v zemi, která se dosud nevzpamatovala z občanské války, žijí tisíce dětí bez rodičů a bez domova. Prezident hladovějící země Eduard Ševardnadze tvrdí, že Gruzínci dají své poslední peníze raději za vstupenku do divadla než za jídlo, podle první dámy republiky v zemi žádní sirotkové nejsou. Sharon s několika svými přáteli podnikne okamžitou akci: podaří se jí získat lidi a prostředky na obnovu sirotčince, založeného řádovou sestrou Mariam a učitelem Georgem, umístěného ve vybombardované nemocnici v městečku Dzegvi. Krutá zima se blíží a domov je bez elektřiny, bez vytápění a bez vody. Děti nemají teplé oblečení. Už po dvou měsících od původního rozhodnutí se však situace začne obracet k lepšímu… Filmový debut scenáristky, režisérky a producentky Lianne Klapper McNallyové je konkrétním důkazem toho, že i malá skupina lidí může dobrou vůlí ovlivnit běh velkých věcí.