Fantom
Mladý Sergio žije životem, ve kterém hlavní a nejdůležitější místo zaujímá anonymní sex s muži, opepřený latexovým oblečkem a maskou, kterou si vždy nasazuje na hlavu, a dále jeho noční práce popeláře. Mezi odpadky je Sergiovi dobře. Jsou pro něj nevyčerpatelným zdrojem fetišismu. Jeho nejlepším přítelem je pes Lord, se kterým občas sdílí lůžko i jídlo. Není schopen žádného normálního vztahu, a proto odmítá náklonnost kolegyně Fátimy. Jednoho dne však potká muže svých snů, začne ho pozorovat a sledovat. Snaží se upoutat jeho pozornost tak, jak to umí – vloupá se do jeho domu a jako pes se vymočí do jeho postele. Přestává být schopen kontrolovat své chování, ale tentokrát se už nehraje podle jeho pravidel.