Conamara
Mladá pošťačka Maria žije s manželem a dcerou v Conamaře – divokém kousku irského území na břehu Atlantiku. Když se u jejího domku z ničeho nic objeví Axel, hubený Němec, s nímž před lety prožila krátký románek, málem propadne panice: manžel o její dávné pletce samozřejmě nic neví a Axelovi tenkrát pro změnu zatajila, že je vdaná a má dítě. Teď je ale její bývalý milenec přímo u jejího prahu, a dokonce se hodlá v Conamaře usadit. Maria se sice nezvanému návštěvníkovi urputně brání, ale Axel je výmluvný, sympatický a podnikavý, takže rozjede s ní i jejím mužem společný byznys. Navíc je jasné, že za sebou spálil mosty a svou bývalou lásku stále něžně miluje. Podlehnout jeho vábení však pro Mariu znamená hrát o to nejcennější v jejím životě – o spokojenou, harmonickou rodinu… Civilní, nepatetický příběh o pokušení, trestu a nehasnoucí naději je výborně zrežírován i zahrán a má až nečekaně optimistický závěr.