Sex ze soucitu
Obyvatelé ospalé mexické vesničky mají ke spokojenému životu daleko. Všechny manželské páry se neustále hádají a děti zase naopak odmítají komunikovat. Kněz má depresi a není schopen svým ovečkám pomoci. Jen Dolores stále koná dobré skutky a má úsměv, pohlazení a pochopení pro každého. Když ale zjistí, že ji manžel opustil, protože byla příliš dobrá, rozhodne se svůj život od základu změnit – půjde do postele s prvním, který ji o to požádá. Manžel od ní odešel, neboť byla tak čistá a věrná, možná se vrátí, až zjistí, co udělala. Jenže to, co mělo být původně hříchem, se nakonec obrátí v další dobrý skutek. Dolores totiž zachrání onomu muži, s nímž manžela podvedla, život. Dolores se rozhodne „zachránit“ i další muže ve vesnici, jelikož se zdá, že všichni potřebují její pomoc. Za chvíli stojí před domem Dolores dlouhé fronty mužů, kteří za ní váží cestu i z těch nejvzdálenějších vesnic. Zdá se totiž, že milování s Dolores má zázračnou moc...