Služky
Hořká komedie ze současného Sčo Paula zachycuje v několika příbězích osudy služek, lišících se barvou pleti, povahou i přístupem k nelehkému životu. Vznikla podle úspěšné divadelní hry autorky Renaty Melo, která vycházela z vlastního sociologického průzkumu: během mnoha měsíců vyzpovídala řadu služebných a z rozhovorů sestavila mozaiku epizod, v nichž se střídají různé nálady. Hrdinky vypovídají přímo na kameru, jako by odpovídaly na anketní otázky, vzápětí se kamera pohybuje prostorami různých bytů i ulicemi lidnatého velkoměsta. V centru pozornosti je pět služebných: mladičká Quitéria střídá místa, protože vždy způsobí nějakou kalamitu, sebevědomá Roxane zase touží stát se modelkou, smutná Créo věnuje všechen svůj volný čas pátrání po dceři, mladá Raimunda hledá muže, který by se s ní nejen miloval, nýbrž i oženil, zatímco zkušená Cida naopak řeší problém, jak žít se zcela apatickým manželem. V autorském pojetí převládá chápavý postoj k hrdinkám a vůle dopřát jim alespoň na chvíli pocit štěstí...