Hezký den
Deniz je dvacet jedna let. Žije v Berlíně a pracuje jako dabérka. Jejím snem je stát se opravdovou herečkou a ne jen stále propůjčovat svůj hlas tvářím jiných. Je náročná k sobě i ke svému okolí a má vysoké cíle, které touží naplnit. Vztah s jejím přítelem Janem ji rozhodně neuspokojuje. Je letní ráno a Deniz ví, že dnes musí udělat jedno závažné rozhodnutí. Po práci, kde se právě věnuje dabingu Rohmerova filmu Conte d’été, má Deniz schůzku s Janem. Sejdou se v kavárně a jdou na procházku. Deniz Janovi oznámí, že je všemu konec. Během dne se pak setká s různými lidmi, v metru pozná Diega, prožije krátké milostné vzplanutí, o němž ví, že už následujícího rána vyprchá a že pro ni nebude mít žádný význam... Jeden obyčejný den v jejím životě... Nový den začíná a Deniz se znovu vydává hledat to, co se jí zatím nepodařilo nalézt...